Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Jag o Emmsan<3

Av julia karlsson - 30 juli 2013 00:44

Hejsan!

Idag så sover jag över med min bästa vän emma.  

Jag älskar henne.

Vi ska ha en tävling om vem som är uppe längst. 

Hon är redan as trött:) Men inte jag inte.

O nu ska vi se här va:) 

Jag kommer att vinna i promes ;) 

Men det blir alltid så att hos henne vinner alltid hon men här vinner alltid jag o nu är vi hos mig hehe. 

Så det är spännande. 

Men en sak till bara typ jo jag har haft 27 besökare idag o hon 30 hjälp mig att få mera haha. 

O hennes sammalagda är 130 denna månaden mina är jag minns inte o jag kan inte lämna sida då ryker mitt inägg haha. 

Men jaha om man ska sluta nu eller men både jag o emma kommer att blogga om hur det blev imon men ja god natt o sov såå himmla gott så ses vi imon men nu så ska jag skriva dogbok tror jag med emma om vad vi har gjort o vad vi har gjort det får ni veta imon ;) haha ni vet ju inte allt men ja o men skriver ju dagbok en ggr om dagen :) haha hejdå <3

Ps.GODNATT<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia karlsson - 5 augusti 2013 00:49

Jag tänker på dig varje minut, varje sekund, varje andertag hela tiden bara dig. Det är bara du o jag vi komemr aldrig att skiljas åt det kommer att vara du o jag hela livet jag bara tänker på dig hela mitt liv du kommer alltid att finnas i mitt hjär...

Av julia karlsson - 5 augusti 2013 00:40

Jag är med två kompisar o vi sover i min mammas husvagn. Vi ska inte sova men vi ska snart se på film tror jag men vi vet inte om vi ska tälvla. Men aja jag är ledsen för att jag inte har bloggat på ett par dagar. Jag har haft fullt upp typ men jag k...

Hej

Av julia karlsson - 3 augusti 2013 09:54

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat o idag ska jag till ronneby brunnsbad så jag kommer kanske blogga ikväll men nu kom min syrra o sa ska vi se på film o då sa jag ok så hejdå puss puss bloggen ...

Av julia karlsson - 31 juli 2013 19:10

Hej igen nu har Emma åkt hem:(. Men det ska bli kul att se när jag somnar ikväll, jag o Emma skulle ju se vem som va uppe längst o det var jag kan jag ju säga men vi tälvlade inte vi skulle bara se. Det har varit kul att vara med Emma en helg faktisk...

Av julia karlsson - 31 juli 2013 19:10

Hej igen nu har Emma åkt hem:(. Men det ska bli kul att se när jag somnar ikväll, jag o Emma skulle ju se vem som va uppe längst o det var jag kan jag ju säga men vi tälvlade inte vi skulle bara se. Det har varit kul att vara med Emma en helg faktisk...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards