Direktlänk till inlägg 5 augusti 2013

Jag älskar er<

Av julia karlsson - 5 augusti 2013 00:40

Jag är med två kompisar o vi sover i min mammas husvagn. Vi ska inte sova men vi ska snart se på film tror jag men vi vet inte om vi ska tälvla. Men aja jag är ledsen för att jag inte har bloggat på ett par dagar. Jag har haft fullt upp typ men jag kommer inte att blogga imon men kanske jag ska till min mormor o vi ska ha en tjej kväll typ för att min morfar åker till stockholm imon kl.07:00 från kalling men man bor inte där men aa. Jag är älskar de<33. Men jag kan inte prata hejdå puss puss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia karlsson - 5 augusti 2013 00:49

Jag tänker på dig varje minut, varje sekund, varje andertag hela tiden bara dig. Det är bara du o jag vi komemr aldrig att skiljas åt det kommer att vara du o jag hela livet jag bara tänker på dig hela mitt liv du kommer alltid att finnas i mitt hjär...

Hej

Av julia karlsson - 3 augusti 2013 09:54

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat o idag ska jag till ronneby brunnsbad så jag kommer kanske blogga ikväll men nu kom min syrra o sa ska vi se på film o då sa jag ok så hejdå puss puss bloggen ...

Av julia karlsson - 31 juli 2013 19:10

Hej igen nu har Emma åkt hem:(. Men det ska bli kul att se när jag somnar ikväll, jag o Emma skulle ju se vem som va uppe längst o det var jag kan jag ju säga men vi tälvlade inte vi skulle bara se. Det har varit kul att vara med Emma en helg faktisk...

Av julia karlsson - 31 juli 2013 19:10

Hej igen nu har Emma åkt hem:(. Men det ska bli kul att se när jag somnar ikväll, jag o Emma skulle ju se vem som va uppe längst o det var jag kan jag ju säga men vi tälvlade inte vi skulle bara se. Det har varit kul att vara med Emma en helg faktisk...

Av julia karlsson - 31 juli 2013 00:21

Jag o Emma är vakna än men asså hon är lite trött men det är jag med kl är mkt. Men ändå inte. Jag o Emma va uppe till halv fyra kanske o nu så ska vi slå det, vi kommer att klara det längre om jag ska vara ärlig men asså kl är bara tio i ett. Emma l...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards